دومین اکسپو واردات بین المللی چین ، بزرگ تر ، بهتر . جذاب تر

پیش بینی می شود دومین اکسپو واردات بین المللی چین کالاهای مصرفی باکیفیت را به نمایش بگذارد و بخشی متحدالشکلی برای عرضه محصولات جدید ایجاد کند و واحدهای مرتبطی ایجاد نماید که تجربه نمایشگاهی جذابی برای بازدیدکنندگان فراهم گردد.

به گفته لیو فوکسی معاون مدیر اداره اکسپو واردات بین المللی چین در سال جدید ویژگی های جدیدی معرفی خواهد شد تا کیفیت و مساحت نمایشگاه افزایش یابد.

وی نیز افزود که شرکت ها و فضای نمایشگاه تجاری از 270 هزار متر مربع به 300 هزار متر مربع افزایش خواهد یافت .

به گفته لیو شرکت هایی که در دور نخست این رویداد شرکت کرده بودند نیز در رویداد سال جاری ثبت نام کرده اند . حتی یک شرکت فنلاندی برای حضور در سومین دور این اکسپو اعلام حضور کرده است .

این رویداد با توجه به اقتصاد رو به رشد  چین و ارتقا رفتار مصرفی ، محصولات مصرفی باکیفیت ، واقعیت مجازی / افزوده ، کالاهای مصرفی مراقبت از سالمندان را به نمایش خواهد گذاشت . فضای خارجی مازاد برای نمایش خودرو و تجهیزات مکانیکی اختصاص یافته است .

محصولات جدید ، فناوری ها و خدمات در سال جاری از طریق شبکه های جدید متحدالشکل ارائه خواهند شد و اکسپو واردات بین الملل چین به جایگاه نخست رونمایی از فناوری ها و نرم افزارها تبدیل خواهد شد.

بخش فعالیت های فضای روباز در سال جاری اضافه خواهد شد و می توانید خودروهای بدون سرنشین را تجربه کنید و این بخش رابطه بازرگان و خریداران را تقویت خواهد کرد.

پاویون چین دستاوردها و فرصت های هفتادمین سالگرد تاسیس جمهوری خلق چین را به نمایش می گذارد. این امر از طریق مجموعه ای از اقدامات از جمله تفاسیر سیاسی ، انتشار دستاوردهای پژوهشی و اقدامات فرهنگی محقق خواهد شد .

به گفته دورا لیو مدیر نوآوری Deloitteچین ، شرکت خدمات تخصصی جهانی Deloitte در سال جاری مساحت غرفه خد را دوبرابر ساخته و اقدامات آماده سازی را انجام و سرمایه گذاری خود را افزایش داده است .

به گفته وی شعار ما در اکسپو سال جاری "اسمارت پلاس" است . ما می خواهیم جدیدترین دستاوردهای خود را به شهر هوشمند ، مراقبت درمانی هوشمند و فاینانس هوشمند وارد سازیم .

به گفته لان جِن جِن نائب رئیس شرکت اورآل چین ، شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی اورآل در نظردارد در مدت اکسپو معاملات – آنلاین به آفلاین انجام دهد تا راه های جدید جلب رضایت مردم را به دست آورند.

به گفته وی ما در نظر داریم محصولات و ایده های مرتبط با سبک زندگی را معرفی نمائیم . مصرف، پایه توسعه اقتصادی چین است . اثرگذاری مثبت بر مصرف کننده مسئولیت و رسالت اصلی ما است .

منبع: چاینادیلی